پاتوق بچه شیعه ها 2

صفای قدم بر وبچه های شیعه

پاتوق بچه شیعه ها 2

صفای قدم بر وبچه های شیعه

باید ازخودتان شروع کنید

تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
پیوندها


دانلود انشاد زیبای الهی یا متعالی : معتصم بالله العسلی

الهی یا متعالی ارحم حالی

الهی یا متجلی ارحم ذلی
یا الهی
غیرک مالی
فانا عبدک رب وکل ارجو رضاک
یوم القیامه بالاستقامه کرما
ارجو السلامه ارجو الکرامه کرما
اخشی الندامه یوم القیامه کرما

  • علی حسنوند

نظرات  (۱۰)

سلام
با مطلبی تحت عنوان( احضاریه دادگاهی برای علی اکبر دهخدا بعلت اشتباهاتی در لغت نامه اش) پذیرای حضور گرمتون هستیم...
سلام
وبلاگ خیلی خوبی داری
قالبت خیلی قشنگه
استفاده کردم از مطالبت
خوشحال میشم به منم سر بزنی عزیز
با تبادل لینک موافقی؟
نظر یادت نره
سلام ممنون بروزیم
  • محفل زوار الرقیه(س) کرمانشاه
  • باید غبار صحن تو را طوطیا کنند

    هرگز نمیرد آن که دلش جلو مشهد توست
    حتی اگر بال پرش را جدا کنند...........

    السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا(ع)
    لینک شدید
  • به یاد شهدای گمنام
  • دلم بهانه تورا گرفته؛ای«موضوع» زندگی من!«سوال اصلی» آفرینش!
    سلام با«متن»غایب زندگی هستم
    التماس دعا یاعلی
    سلام
    بانو خدیجه را فراموش نکنیم...

    http://elmepadideha.blog.ir/1392/10/24/10-%D8%B1%D8%A8%DB%8C%D8%B9-%D8%A7%D9%84%D9%88%D8%A7%D9%84


    اگر شرکت کنید ممنون میشم ...
  • نوشته های یک پسر قمی
  • سلام.با مطلبی به عنوان« من یک عقب مانده ام» به روز هستم.ممنون میشم تشریف بیارید.
    راستی اگر با تبادل لینک موافق بودین، خبر بدین تا تبادل لینک رو انجام بدیم.

    اللهم عجل لولیک الفرج
  • نوشته های یک پسر قمی
  • سلام.شما هم لینک شدید
  • چشم در راه
  • سلام
    وبلاگ زیبایی دارید خوشحال می شوم به ما هم سری بزنید
    راستی من شما را لینک کردم اگر مایل بودید با نام تو را من چشم در راهم لینک کنید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی